Skip to content

7. Czy można uznać, że częste spożywanie ryb bądź  kapsułek z kwasami omega-3 chroni przed chorobami serca i może przedłużyć życie?


Nie można powiedzieć w 100%, że stosując dietę bogatą w kwasy omega-3 lub kapsułki z kwasami omega-3 uchronimy się przed chorobami serca. Ale wiele badań donosi, że można znacząco zmniejszyć ryzyko tych chorób. W jednym z pierwszych badań nad tymi związkami Lyon okazało się, że po 2 latach dieta bogata w omega-3 zmniejszyła to ryzyko aż o 70%. Z kolej niedawno w 2005 roku naukowcy przeanalizowali badania z użyciem różnych leków wpływających na poziom lipidów, gdzie okazało się, że jedynie statyny oraz właśnie kwasy omega-3 zmniejszają ryzyko zgonu, co nie mniej ni więcej oznacza przedłużenie życia.

 
 

Są dowody na pozytywny wpływ suplementacji olejem rybim i olejem z ogórecznika przy rzs

więcej ›››

Same kwasy omega- 3 wpływają na obniżenie trójglicerydów ale nie obniżając LDL!!! Natomiast omega-3 w połączeniu z czosnkiem nie tylko obniża znacznie poziom trójglicerydów, ale także znacznie obniża poziom LDL!!!

Nowości

Minivita K
Minivita K+D zawiera witaminę K, która przyczynia się do prawidłowej krzepliwości krwi.
  Zawiera również witaminę D3 która wspomaga wchłanianie wapnia oraz wpływa na prawidłową budowę kości i zębów.



 

O firmie | Preparataty | Faq | Edukacja | Rozrywka | Kontakt |Dla lekarzy i farmaceutów | Nota prawna

Omega Cardio + czosnek | Omega Forte | Omega Artre | Omega Provita | Alfa & Omega Junior

Copyright © 2008 Nutropharma.pl