Skip to content

5. Które ryby są najbardziej bogate w kwasy omega-3? Czyli co się „opłaca” najbardziej jeść?

Rzeczywiście można stwierdzić, że „ryba rybie nierówna”. Przede wszystkim bogate w kwasy omega-3 są ryby morskie, słodkowodne praktycznie nie zawierają tych cennych związków. Czyli dość częste w naszej diecie ryba maślana i panga jako ryby słodkowodne nie zawierają kwasów omega-3. Z kolei najbogatsze w kwasy omega-3 ryby popularne w naszej diecie to sardynka, makrela, śledź. Również łosoś ale tylko ten żyjący naturalnie, gdyż hodowlany już zawartość ma niższą. Poszczególne gatunki różnią się też stosunkiem EPA i DHA. Bogatsze w kwas DHA będą ryby żyjące w morzach południowych jak np. tuńczyk. Oczywiście to są podane wartości w rybach świeżych, przetwarzanie będzie zubożać ryby w te związki, czyli tuńczyk z puszki nie jest tak zdrowy jak świeży.

 
 

Są dowody na pozytywny wpływ suplementacji olejem rybim i olejem z ogórecznika przy rzs

więcej ›››

Same kwasy omega- 3 wpływają na obniżenie trójglicerydów ale nie obniżając LDL!!! Natomiast omega-3 w połączeniu z czosnkiem nie tylko obniża znacznie poziom trójglicerydów, ale także znacznie obniża poziom LDL!!!

sklep.jpg

Nowości

Minivita K
Minivita K+D zawiera witaminę K, która przyczynia się do prawidłowej krzepliwości krwi.
  Zawiera również witaminę D3 która wspomaga wchłanianie wapnia oraz wpływa na prawidłową budowę kości i zębów.

 

O firmie | Preparataty | Faq | Edukacja | Rozrywka | Kontakt |Dla lekarzy i farmaceutów | Nota prawna

Omega Cardio + czosnek | Omega Forte | Omega Artre | Omega Provita | Alfa & Omega Junior

Copyright © 2008 Nutropharma.pl