NUTROPHARMA jest świadoma swojej pozycji oraz wartości wypracowanych przez przez lata działalności. Wartości te określają cele, które może osiągnąć tylko dzięki pełnemu szacunkowi dla pacjentów, lekarzy, farmaceutów, pracowników, partnerów biznesowych oraz innych osób związanych z firmą.
  • Wartością marki są pacjenci racjonalnie podchodzący do wyboru produktów, dla których bezpieczeństwo, skład oraz zawartość składników aktywnych są równie istotnymi cechami produktu, jak cena.

  • Wartością są produkty, które mają potwierdzoną skuteczność działania oraz opracowywane są w oparciu o nowatorskie receptury i technologie zgodne z najnowszymi rekomendacjami naukowymi. Potwierdzeniem jakości naszych produktów oraz zaawansowanych technologii stosowanych w produkcji jest Polityka Bezpieczeństwa Zdrowotnego Żywności, którą realizujemy konsekwentnie poprzez elementy Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności wdrożonego według wymagań normy ISO 22000.

  • Wartością jest uczciwość wobec pacjentów, którym oferujemy dopracowane formuły produktów oparte wyłącznie na optymalnychi potwierdzonych naukowo ilościach substancji aktywnych.Mamy silne merytoryczne podstawy do tego, aby twierdzić że nasze preparaty skutecznie działają w obszarach terapeutycznych, na które wskazujemy w materiałach informacyjnych i przekazach promocyjnych. Bardzo dużą wagę przykładamy do bezpieczeństwa naszych produktów. Dlatego przechodzą one rygorystyczne badania pod kątem jakości i czystości. Wiemy, że tylko uczciwe postępowanie z Konsumentami pozwoli nam na zdobycie ich zaufania oraz utrzymanie lojalności.

  • Wartością są doświadczeni pracownicy, którzy tworzą skuteczne receptury, budują silne i rozpoznawalne na rynku marki preparatów, zapewniają terminowość dostaw oraz dostępność asortymentu na rynku.

  • Wartością jest dobór kontrahentów, dla których ponad słowem biznes istnieje termin rekomendacja właściwego produktu dla pacjenta.