Inne
Aktualności
21.12.2020
Nowość w ofercie - Zilavir®
23.11.2020
Prenatal® Classic - nowa formuła wzbogacona o laktoferynę
04.09.2020
Nowość w ofercie femaltiker® plus
08.07.2019
NQS czyli NutroPharma Quality System
11.06.2019
W telewizji, prasie i Internecie ruszyła kampania reklamowa produktów VITAPIL® firmy NutroPharma
03.09.2018
Nowa linia produktów
01.08.2018
Nowość w ofercie - Salistat
17.07.2017
Program wspierania profilaktyki przeciwpróchnicowej
08.09.2016
NOWOŚĆ W OFERCIE mel•tiki®żelazo dla dzieci
08.09.2016
NOWOŚĆ W OFERCIE mel•tiki®acerola dla dzieci
W telewizji, prasie i Internecie ruszyła kampania reklamowa produktów VITAPIL® firmy NutroPharma

Według badania przeprowadzonego przez agencję badawczą IQS na zlecenie firmy NutroPharma, ponad połowa Polek deklaruje, że jest świadoma swoich atutów.

Jednak nadal co trzecia nie potrafi przyjmować komplementów. „Przyjmij komplement” – to akcja marki VITAPIL®, której celem
jest motywowanie Polek do lepszej samooceny. Więcej na www.vitapil.pl.
Motyw przewodni kampanii oparty był na historiach kobiet, które zostały zaprezentowane w trzech etapach – akcji teaserowej oraz dwóch kampaniach odsłonowych. Zdjęcia, filmy oraz ich skróty montażowe emitowane są w digitalowej kampanii mediowej (na kanałach: Facebook, YouTube, Instagram, Google, sieci afiliacyjne).